onsdag 23. februar 2011

Kjøkkenet - kjøleskap og fryseskap

Som nevnt tidligere, så er både mannen min og jeg maksimalister når det gjelder å ta avgjørelser.

Når det gjelder kjøkkenet vi skal til å bygge, så er det kjøleskap og fryseskap som har skapt de aller største problemene. For det første så har det tatt veldig lang tid å bestemme hva slags type kjøl/frys vi vil ha. Vi har vært innom følgende alternativer: innbygging, slot-in (ekstra bred innbygging), kjøleskuff, side-by-side, med isbit-/vanndispenser og vanlig kjøleskap med stålfront.

Da vi endelig hadde landet på slot-in, fikk vi plutselig vite at produsenten hadde sluttet å produsere disse. -Rykk tilbake til start!

Da hoppet vi til kjøl/frys med dispensere for isbiter og kaldt vann. Etter å ha trukket prisen inn i sammenlikningen (i tillegg til at vi trakk inn vår sans for minimalistisk innredning), så bestemte vi allikevel at vi dropper dette.

Det siste nå er Siemens kjøl/frys i stål:

Siemens kjøleskap i stål


Lekkert design, god plass inni, og nesten halve prisen av dispenser-varianten.

Jeg reiser sannsynligvis til kjøkkenbutikken for å bestille kjøkken i ettermiddag, så nå håper jeg at jeg ikke kommer med noen innvendinger mot Siemens-skapene sånn helt i siste liten.

------------------------------
Follow my blog with bloglovin
Jeg har plassert min blogg på norske bloggkart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...