mandag 14. mars 2011

Badet - Masse detaljer

Jeg tenkte jeg skulle lage et samleinnlegg med bilder fra det som for tiden er mitt favorittrom: Det 16 kvadratmeter store badet vi lagde for et år siden. Badet tilfredsstiller alle våre behov, og vi er utrolig fornøyde med hvordan det ble!!

Badet består av en våtsone med to dusjer og badekar, et hjørne for toalettet, samt en sone med to vasker og masse skap.

Først noen bilder fra "tørrsonen":

Vasker fra Catalano, belysning fra Rydens,
armaturerene heter Axor Uno2, innredning fra Sigdal
 
Innbyggingsarmatur for håndvask - Axor Uno2

Veldig deilig med masse lys,
vi er veldig glade for at vi gikk for et digert takvindu
 
Speilskap fra Kvik er innfelt i veggen

Smedbo Air - Knagger
Våtsonen:
Våtsonen sett fra døra

Våtsone med badekar og to dusjer, armaturer fra Axor Starck X

Dusjarmatur - Axor Starck X 

De to slukene som hver er på 90 cm er fra Purus

Badekar fra Duravit sin serie 2nd floor

Armatur for badekar fra Axor Starck X

Smedbo Air - Dobbel håndkleholder

Toalettet:
Toalett fra Catalano, belysning fra Rydens

Smedbo Air - Toalettrullholder

Smedbo Air - Toalettbørsteholder

Geberit Tango betjeningsplate til toalett

Oversikt:
Sett fra døra, våtsone til venstre og vasker og skap til høyre

Plantegning i 3D

Dette innlegget ble laget etter at jeg ble inspirert av Sjarmerende Chic sin utfordring.


2 kommentarer:

  1. Armaturet til badekaret var jo helt fantastisk! Den skal jeg notere meg bak øret ;)

    Sketchup dere har brukt til plantegningene?

    SvarSlett
  2. Det var lett å bestemme seg for armaturer da jeg oppdaget badekar-armaturet, synes det er veldig stilig!
    Plantegningen har jeg fått av interiørarkitekten som har tegnet badet, så aner ikke hvilket program han har brukt...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...