fredag 18. mars 2011

L for LOVE

Denne gangen har jeg latt meg inspirere av Norske Interiørbloggers Vis meg dine bokstaver-inspirasjon, så her kommer mine bokstaver:

Jeg lagde dette bildet en helg for et par år siden da jeg var alene hjemme, og jeg plutselig fikk et lite snev av kunstnerisk inspirasjon. Det er en collage bestående av mange små L'er, O'er, V'er og E'er som er limt sammen og danner ordet LOVE.

LOVE
Mannen fikk bildet av meg da han kom hjem. Jeg tror han likte å se at jeg hadde sittet alene hjemme og tenkt på ham da han var bortreist...
LOVE -på nært hold
Når man står langt unna så ser man forholdsvis lett hvilket ord de store bokstavene former. Når man står nært blir de store bokstavene ganske utydelige, men da er det lett å se av de små bokstavene hvilket ord som står.

Det var litt jobb å finne og klippe ut så mange små bokstaver, og siden jeg ikke er den aller mest tålmodige personen når det kommer til sånt nøyaktighetsarbeid er jeg glad jeg holdt meg til det engelske ordet for kjærlighet og ikke det norske...
L for LOVE


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...