fredag 4. mars 2011

Norges kjipeste kjøkken?

Vi har bodd i huset i 1 1/2 år nå, og har hele tiden hatt diverse oppussingsprosjekter på gang. Nå er det omsider kjøkkenet sin tur!

Jeg har fått med meg at Norske Interiørblogger denne måneden har en kjøkkenkonkurranse, det er nok ikke noe vits i at jeg sender inn mine kjøkkenbilder dit...

Men jeg klistrer de inn her, for å få et sammenlikningsgrunnlag til det nye kjøkkenet blir ferdig om en (forhåpentligvis) liten stund!

Først noen før-bilder:
Kjøkkenet før vi flyttet inn
Kjøkkenet før vi flyttet inn
Lekre(?) fliser
Mannen og pappaen til fruen har stått for riving av kjøkken i dag:
Klokka 13 i dag er rivingen godt i gang
Klokka 13 i dag, snart skal halv-øya til pers
Klokka 13 i dag, håper vi slipper å bo i dette rotet alt for lenge...
Klokka 15, kjøkkenet blir bare større og større:-)
Klokka 18, vi synes kjøkkenet virker mye større enn vi trodde det ville gjøre.
Men det vil vel krympe litt igjen når de nye skapene kommer på plass..
Klokka 18, nå har vi støvsugd, spist pizza og tatt kvelden
Jippi, nå er det ingen vei tilbake!

To be continued...



Mer om kjøkkenplanene finnes her:
http://housenumber9.blogspot.com/search/label/Kj%C3%B8kken


4 kommentarer:

  1. Litt av et arbeid å bytte kjøkken...Spennende å se neste episode =)

    SvarSlett
  2. Veldig gøy, og litt slitsomt.. Men blir bra til slutt regner jeg med!
    Det kommer snart flere bilder, så du får følge med:-)

    SvarSlett
  3. Hei! Kopier ideene våre med god samvittighet, vi har ikke kommet på alt selv vi heller... Brukte ikke magnetmaling i tillegg nei, men angrer litt nå. Da leiligheten ble kjøpt var det hvit laminatinnrednig og vinylfliser på veggen. Slå den!
    Lykke til, tenk så deilig det blir å være ferdig! keiserklem

    SvarSlett
  4. Du har noen fantastisk gode innlegg. Herlig med alle bildene, gleder meg til å se kjøkkenet ta form!

    Hilsen Kristian

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...