lørdag 23. april 2011

7 gode grunner...

Her har jeg tatt bilde av 7 gode grunner til å bli blodgiver:

Våre 7 mummikopper

Både Mannen  og jeg har vært blodgivere i veldig mange år, og som takk for hjelpen får man velge seg en gave hver gang man har gitt blod. Jeg har fått tilbud om mange merkelige gaver, men av og til så slår de til og tilbyr veldig fine gaver.

I det siste har vi fått mummikopper hver gang vi har gitt blod, og vi har etter hvert fått en bra samling med kopper!

Mummikoppene har vært den definitivt fineste gaven vi har fått som blodgivere, og når jeg sjekker Arabia sin hjemmeside, så ser jeg at det er lenge til vi får en komplett samling.


Politimannen står i stil til prøvestrøket vi har malt på kjøkkenveggen

Gulljenta het Lille My da hun var i magen min,
og til tider kan hun minne veldig om frøkna på denne koppen

LOVE

Hvis du har lyst til å gjøre en god gjerning og gi bort litt blod av og til, kan du lese mer på GiBlod. Der kan du også melde deg som blodgiver. Kanskje de deler ut mummikopper på ditt sykehus også!?!


Ha en flotters påskeaften!

- Hilsen Ann Kristin -

1 kommentar:

  1. åh, jeg digger disse mumikoppene!! for en kjekk ting å bytte til seg mot litt blod...

    jeg var blodgiver i flere år selv. vi startet i russetiden, da vi var "blodige russ"

    ønsker deg en fortsatt fin påske

    klem beate

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...