tirsdag 3. mai 2011

Villa Malla del 2

Jeg fikk en liten aha-opplevelse i dag da jeg sjekket bloggstatistikken min, og så at jeg hittil i dag har hatt 20 ganger så mange lesere i forhold til en vanlig dag, og jeg begynte å lure på om en eller annen teller hadde hengt seg litt opp.

Villa Malla 30. april 2011

Jeg fant etter hvert ut at grunnen til alle treffene er at noen har linket til et av mine innlegg fra Villa Malla sin Facebook-side, som for tiden har 3759 lesere, og dermed har jeg fått skremmende mange treff i dag. Veldig morsomt, men også litt skummelt!

Stor stas for mine innlandsbarn med sandstrand med sneglehus og skjell
Det som er skummelt at det har gått opp for meg at noen faktisk leser hva jeg skriver! Ok, jeg burde vel kanskje ha skjønt at noen faktisk kommer til å lese bloggen min siden det er akkurat det en blogg skal brukes til, men det er spesielt skummelt når innlegget de fleste har lest i dag er et test-innlegg jeg lagde med mobilen da vi var på hyttetur sist helg. Men det er altså mer gøy en skummelt!

Lekre gangveier og lys sand, veldig stilfult!
Her er uansett flere Villa Malla-bilder, så dere kan se hvor stilig det er der. Jeg har bare tatt bilder utendørs, og som dere ser så er det skikkelig syden-stemning der!

Filtvet fyr
For flere bilder og mer informasjon kan du sjekke Villa Malla sin hjemmeside.

Der står det at om sommeren går det båt fra Aker brygge til Villa Malla i helgene. Praktisk for de som bor i Oslo-området!

Sist jeg var her var en kveld da jeg var på joggetur,
og da sto det et stort party-telt hvor det var full fest på denne plattingen.
Jeg hadde veldig lyst til å forsøke meg som party-kræsjer,
men hadde nok ikke glidd så fint inn i treningstøy...
Se hva jeg fant, mamma!
Jeg er en ekte innlandsjente, men må jeg av og til innrømme at det er fint med sjø.
Men så er det ikke alle dager det er sånt vær som dette da...

Her bør du kjenne din besøkelsestid!!!

Eller kanskje du allerede har vært her?

- Hilsen Ann Kristin - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...