søndag 1. mai 2011

Villa Malla og hyttetur

Det er kjekt med en jobb som har firmahytter rundt omkring! I helgen er vi på Filtvet i Hurum, og her har vi fantastisk utsikt! Når vi har hus og hage hjemme, er det alltid så mye som skulle vært gjort der, og det er deilig å reise bort og bare få slappet av litt innimellom.

I går var vi på Villa Malla en tur (den superkule restauranten til Sonja Lee), og etterpå feiret vi bursdagen til Mannen med masse kakegjester her på hytta.

Nå skal jeg bare teste om jeg får til dette blogge-fra-mobilen-greiene...

Håper du også har en fin helg!

- Hilsen Ann Kristin -

Kommentar skrevet 3/5-2011:
Siden jeg bare fikk lagt med mobil-bilder da jeg laget dette innlegget, har jeg i dag laget et nytt innlegg med litt flere og litt finere bilder av Villa Malla, tatt med ordentlig kamera.







2 kommentarer:

  1. Det er et nydelig sted. Jeg har vært der en gang og det var helt perfekt. Jeg visste ikke at det var Sonja Lee sin restaurant, så takk for opplysningen.
    Ønsker deg en god kommende uke. God natt:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei, Ann Kristin! Så nyyydelige bilder! Ser ur som en fantastisk plass!!

    Takk for hyggelig hilsen:) Ha en super ny uke!

    STOR klem
    Anette:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...