fredag 17. juni 2011

Hvor (mye) er klokka?

Jeg har lett og lett og lett etter en veggklokke i flere år, men det er tydeligvis ingen som har laget den klokka som jeg ser for meg inne i mitt hode.

Etter å ha lett København rundt nå sist helg har jeg omsider resignert, og innser at hvis ikke noen har laget klokken jeg er på jakt etter så får jeg lage en selv. Hvis jeg finner et ok urverk, så må det da gå an å klippe og lime litt og få til noe litt kult?? Klokka skal henge på det hvite, nye kjøkkenet, så jeg ser for meg en svær klokke med en eller annen knallfarge (gul eller grønn?).

Jeg sjekket dealextreme.com, som er Mannens favoritt duppedings-butikk, og bladde meg gjennom side etter side med klokker, noen litt stiligere enn andre...

Hva med en "Trendy Metal Anchor Shaped Clock"? 
- Trendy??? Er dette en ny trend som jeg ikke har fått med meg? 
Trendy? anker-klokke

Eller en "Pin-hole Spy Video Camera with Keychain Disguised Wireless Remote Activator (4GB)"?
- Jeg visste ikke engang at det fantes et marked for klokker med innebygde spionkameraer, men når jeg ser hvor mange forskjellige varianter av spionkamera-klokker de har, så skjønner jeg at det finnes et stort marked for det. Heretter kommer jeg til å tenke over hva jeg gjør i rom der det henger en klokke på veggen!
Spionkamera-klokke

Nå var vel ikke de to nevnte klokkene heller akkurat det jeg har vært på jakt etter, men jeg vurderer seriøst om jeg skal bestille en "Stylish DIY Interior Decorating Wall Clock". 
- Jeg synes ikke fonten på tallene var så fin, men det er mulig jeg kan ta utgangspunkt i urverket og viserne og få til noe på egenhånd. I verste fall så taper jeg 11 dollar, og det kan jeg leve med.
Gjør det selv-klokke
Ha en knallfin helg!

Og hvem vet, kanskje jeg blir tante igjen i løpet av helgen? Søsteren min har termin på tirsdag:-)

- Hilsen Ann Kristin -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...