fredag 12. august 2011

Mine favoritter - Vofsen min

Som jeg har fortalt tidligere, så har jeg vært i kjelleren til mamma og pappa og hentet mine gamle skatter og "skatter". Det var mye der som gikk rett i søpla, men noen ting fikk også være med hjem. Og et par utvalgte ting var så fine at de har fått lov til å stå og vise seg frem.

Vofsen min har fått plass på kjøkkenet:

Gammel porselenshund

Den hadde stått der i ganske mange uker før Mannen klarte å fornærme meg dypt ved å lure på "Hva i huleste er dette for noe?", for han syntes det tydeligvis var skikkelig teit med en liten porselenshund med lua på snei på det supermoderne kjøkkenet vårt.

Jeg tror han fikk litt dårlig samvittighet da jeg fortalte ham at denne hunden var den gjenstanden som betydde mest for meg da jeg var barn, og at jeg fikk den av oldemor etter at jeg som bitteliten jente forelska meg fullstendig i den søte hunden som sto på skjenken hennes. Siden har den stått på barnerommet mitt, men nå pynter den altså opp i kjøkkenvinduet.


Morsomt med litt stilbrudd, og bare vent til jeg lager innlegg om de andre nipsfigurene som har fått plass på kjøkkenet! Jeg tror ikke Mannen har oppdaget de figurene enda, da hadde han nok brukt vetoretten sin for å få de fjernet!

- Hilsen Ann Kristin -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...