torsdag 8. september 2011

Ble det bra? - De laaange slukene i dusjen


Siden mange tydeligvis er interesserte i interiørløsningene våre, så har jeg laget en blogg-føljetong, hvor jeg forteller hvor fornøyde eller lite fornøyde vi er med løsningene vi har valgt.

Andremann ut er slukene i dusjen:

To avlange sluk fra Purus,
hvert sluk er 90 cm lange

Jeg synes slukene rett og slett er skikkelig lekre

Men det viste seg raskt at ristene til slukene våre er litt upraktisk. Ristene har veldig store huller, og siden man som kjent mister litt hår når man dusjer så seiler mitt lange hår ned igjennom de store hullene i den øverste rista og lager en svær hårball oppå den neste rista som er rett over vannlåsen. 

Dette løser jeg ved å alltid løfte opp den øverste dusjen og fjerne håret når jeg har dusjet. Men dette er litt vel upraktisk!

Jeg vet det finnes varianter av disse slukene som har rister med mindre huller i, så det er mulig vi erstatter de vi har med nye (jeg regner med det bare er å skifte rista og ikke hele sluket, for selve sluket var grisedyrt!) en gang vi får litt ekstra penger til overs og som vi ikke finner noe annet å bruke på.


For detaljer om produsenter, se her, eller send meg gjerne en kommentar hvis du har spørsmål!

Nestemann ut i føljetongen er dusj- og badekararmaturene. Stay tuned...

For gamle Ble det bra?-innlegg, se her


- Hilsen Ann Kristin -


2 kommentarer:

  1. Hei, ville bare si at jeg liker bloggen din! Vi er i samme situasjon selv; bor i et renoveringsprosjekt, men er på planleggingsstadiet så det er veldig verdifullt å få tips fra de som har kommet mye lengre i sine prosjekter! Setter derfor stor pris på din føljetong - "ble det bra?". Lurte ellers på om du har blogget om hagen - så på listen din at det var et av prosjektene som var gjennomført.

    SvarSlett
  2. Hei, så hyggelig at du liker bloggen min:-)

    Hagen ble vi ferdige med lenge før jeg begynte å blogge, så da har det ikke vært så interessant for meg å skrive så mye om den, det eneste er dette: http://housenumber9.blogspot.com/search/label/Hage

    Men hvis du sjekker bloggen: moseplassen.com, så kan du finne masse bra hagestoff!

    Lykke til med hus og hage!

    Hilsen Ann Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...